Multiworld – pierwsza platforma rozrywkowa w Polsce w ofercie Multikino Media Data publikacji: 08.04.2015

 

Pierwsza w Polsce interaktywna platforma rozrywkowa od kwietnia w ofercie Multikino Media. Multiworld to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia rozszerzanie oznakowanych formatów reklamowych oraz uzyskanie dodatkowych informacji o produkcie. Pierwsza kampania z wykorzystaniem ePostera od 6 kwietnia w kinach z oferty brokera.

Multiworld to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia rozszerzenie oznakowanych plakatów znajdujących się w kinie. Każdy z nich będzie zawierał infografikę, która przeprowadzi widza przez działanie aplikacji. Dzięki niej po zeskanowaniu wybranego plakatu filmowego lub reklamowego będzie można uzyskać więcej informacji o konkretnym produkcie.  Wersja podstawowa funkcji  ePoster w Multiworld to cztery kroki interakcji:
                
-    informacja o filmie/produkcie;
-    możliwość oglądanie filmów video/zwiastunów/spotów reklamowych;
-    quizy/konkursy;
-    zakup/rezerwacja biletów.

Aplikacja mobilna Multiworld będzie dostępna w Google Play od 6 kwietnia na telefony komórkowe z systemem Android, a następnie iOS.  

Rok 2015 to dalszy rozwój  mobilnej aplikacji Multikina i powiązanych z nią usług i ofert specjalnych; pojawienie się w kinach naszych sieci social wi-fi; wkroczenie do kin rozszerzonej rzeczywistości oraz pierwszych w Polsce interaktywnych bloków reklamowych. Multiworld to pierwszy krok właśnie w tym kierunku. To zupełnie inna forma dotarcia do klienta. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona zarówno z zainteresowaniem widzów, jak i klientów chcących rozszerzyć i urozmaicić standardowe kampanie – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Pierwszą kampanię z wykorzystaniem ePostera, Multikino Media zrealizuje dla marki SEAT, która wykorzysta ją w promocji najnowszego modelu samochodu - Cupra 280.  Użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do kin sieci Multikino oraz zniżki na zestawy barowe – dodaje Marcin Duda, Head of Digital, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie i sprzedaż oferty Multiworld.


Kampania najnowszego modelu SEAT Leon– samochodu Cupra 280 – rozpocznie się 6 kwietnia.